söndag 19 juli 2009

LÖRDAG!

Natten till Lördag regnade det ute, blev friskt och skönt ute. Det är hur varmt som helst pådagarna och på nätterna är det varmt och jag har svårt att andas. Ventilationen är på för fullt för att jag överhuvudtaget ska kunna vara i lägenheten. Så natten till Lördag la jag mig på golvet och sov. Hur skönt som helst..hehehe! Sängen vi sover på är för mjuk för mig och jag får ont i ryggen av den, så alternativet var att lägga sig på mattan och en kudde på golvet. Sov som en stock!

Peter och jag har tränat varje dag på gymet och tagit power walk på morgonen för att sen lägga oss på en närliggande park där vi bor för at sola. Tränade och solbrända....PERFEKT kombination!

hunnit med att gå på en massa bio och den sista vi såg var Harry Potter....missnöjda är ordet!!!
Imorgon Söndag blir det att steka på lite till och det blir att marinera sig med lite solfaktor innan:)

2 kommentarer:

gunsan sa...

Jättejobbigt när det är för varmat på nätterna, men annars låter det helt strålande med gym, power walk och marinaden, det skulle inte skada med ett bildbevis på det föresten ha ha ha.
Sonen ska se Harry Potter imorgon tydligen, ska bli intressant att höra hans kommentar.
Ta hand om varandra!

Kramar

Moi sa...

Ja, varmt på nätterna är ingen hit! Men så skönt det måste vara, att vara sådan att man kan sova på stenhårt underlag...

Jag, som vill ha riktigt riktigt "fluffmjukt", och samtidigt älskar Medelhavsländerna, är ju rätt kluven inför de stenhårda grekiska hotellsängarna...

Morgonpromenader (powerwalks eller ej) är urskönt - så friskt och "nyvaket"!

Related Posts with Thumbnails