torsdag 18 november 2010

TV4 NYHETSMORGON SÖNDAG MED TILDE...


Nu ska jag snart lägga mig och sova. Jag ska infinna mig på Bosön kl 09.00 imorgon då coaching utbildningen fortsätter. Suttit och plugga ikväll och det är mycket att komma ihåg. Det är det praktiska delen sen som jag lär mig mest på och träning ger färdigheter.

Simning imorgon kl 18.00 och det ska bli så kul att träna imorgon:)

På Söndag så ska jag vara med i Tildes Nyhetsmorgon och hoppas att du kommer att titta då. Det känns jätte spännande och glad at jag får vara med på söndag med Tilde. Tilde är underbar människa med båda fötterna på jorden och otroligt ödmjuk. Kommer känna mig trygg när hon är där.
Så kolla och jag har inte fått tiderna ännu när jag ska vara med...


Sov Gott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Oscar! Önskar jag kunde se dig på TV på söndag, men det går inte från där jag bor nu (jag blev väldigt Sverige-längtig när jag läste ditt inlägg). Kanske går det att se i efterhand på datorn. Lycka till! Kram Sofia T

gunsan sa...

Vilken trevlig tv-vecka det här blev, Jöback fyra dagar i rad!
Jag minns när du var på "Efter tio" hos Malou för några år sedan, det gjorde du jättebra, så det blir nog toppen den här gången också.
Lycka till! ;-)
Kram/Gun

Anna sa...

Jag har tvättid på söndagmorgon. Så det blir toppen att sitta och titta på Nyhetsmorgon och äta en stor härlig frukost på söndagmorgon. :)

gunsan sa...

Stort grattis till din medverkan hos Tilde, det gick ju toppenbra det där och vad glad jag blev över dina trösterika ord,jag tar en ordentlig promenad varje dag. Bättre det lilla än inget.
Ha en fortsatt bra dag!
Kram/Gun

Related Posts with Thumbnails