måndag 15 november 2010

KOCKUM FRITID I MALMÖ....


Så här såg det ut vid ingången när jag kom in till Kockum Fritid:) Så snyggt gjort och sen var det reklam om att jag skulle komma i hela gymet. Blev verkligen inspirerad att göra en sådan som jag själv har med mig när jag ska hålla föreläsningar eller klasser, men också ha uppe när jag tex går på olika företags möten osv:) Det var fullt med medlemmar som var med på mina klasser igår och det kändes som det uppskattades. På eftermiddagen så hade jag föreläsning för instruktörerna. Det är verkligen roligt när ens föreläsning blir uppskattad. Det har funnits många tankar och funderingar hur den ska vara och föreläsningen kommer utvecklas mer och mer eftersom det kommer nya input när lyssnarna kommer med egna erfarenheter och tankar. Så tack Kockum Fritid, Patrik och Lise-Lotte som får gymet att gå runt på ett proffsigt sätt. Hoppas på att få göra föreläsningen fler gånger på andra ställen. Jag vet att jag ska ha den i Umeå den 4 Dec.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails