måndag 8 november 2010

BRA DAG...;)

Idag måndag så var man uppe tidigt igen. Måndagarna känns oftast som en lång uppförsbacke och sen liksom planar det ut under veckan. Idag gick det bra, hamnade i en lätt svacka mitt på dagen, men som tur var så hade jag mat så jag kunde ladda batterierna och orkade med sista klassen 19.35. Mycket folk ikväll och det var roligt. Var i Göteborg i helgen på ett konvent som Gymnasium hade ordnat. Det är ett gym:) Massor av folk som kom och min step var nästan full..... kändes riktigt bra. senare på dagen skulle jag ha en föreläsning som jag var lite nervös inför och när timmen var slagen så var det inte så farligt;) Fick bra respons .... nu till helgen så ska jag söder ut igen, men denna gång ner mot Ronneby och sen Malmö;) Ska vara på två olika ställen och gästa och båda ställena ska jag hålla föreläsningen. Roligt att hålla föreläsningen och att den sen uppskattas är bara toppen. Nu ska jag sova , snart upp igen..... så hej så länge.

Posted by ShoZu

1 kommentar:

Helena sa...

Oscar...din föreläsning fick mig att gråta - TACK!

Related Posts with Thumbnails