torsdag 4 juni 2009

ARLANDA!

Sitter här på Arlanda och väntar på att få stiga på flyget. Det har varit en lång dag, men bra dag. Kroppen känns toppen och jag känner mig frisk igen. Massor av energi att komma igång med träningen och då menar jag min styrketräning.
Jag var på en föreläsning för någon vecka sen om kost och jag tror jag skrev lite om det. Det nu när jag kommer hem från Norge som jag kan ta tag i det hela och se hur jag ska få ordning på maten och vad som ska tas när för att maximera effekten av näringen från maten.
Ska iaf öka mängd kolhydrater iaf:)

1 kommentar:

Yvonne75 sa...

Velkommen til Bergen:-)
I dag er det strålende vær og i kveld kommer det til å være masse folk i byen!
Sykkelrittet Bergen-Voss er blåst i gang nå på morgenkvisten.

Nyt oppholdet og ha en strålende dag:-)

Related Posts with Thumbnails