måndag 22 februari 2010

BODYPUMP 73

BODYPUMP 73

Hej!
Jag tänkte köra igenom BODYPUMP 73 innan jag har första kvartal nästa vecka. Jag behöver då lite folk som är med på klassen:)

Är du intresserad att vara med så maila mig på oscar.nilsson@worldclass.se

Plats: World Class Nybroplan
Tid: 16.00-17.00
Dag: 27 Februari

01. Release Me – Linzi Paul
02. DOA – Telstarr
03. I Gotta Feeling – TransNoise
04. Mysterious Times (Kindervater vs Jens O Remix Edit) – Sash feat. Tina Cousins
05. Evacuate The Dancefloor – Studio88
06. New Divide – Crimson Ltd
07. When Love Takes Over – Olson Bjerre
08. Smells Like Teen Spirit (Voc Mix) – Warp Bros
09. S.O.S. (Let The Music Play) – Jordin Sparks
10. No Surprise – Daughtry



Kram
Oscar

3 kommentarer:

Suzan sa...

Jag kommer på din kvartalsutbildning den 3:e =)

Erika sa...

Hade ju varit trevligt, men just då befinner jag mig 100 mil norrut. Hoppas det går bra, får vänta på realesen när den kommer till Västerås.

Kristine, dietist och personlig tränare sa...

Tack för musiken! Grymt bra musik denna release!

Related Posts with Thumbnails