torsdag 7 oktober 2010

COACHING TILL STYRKETRÄNING TILL SIMNING....

En perfekt dag när jag vaknade i perfekt tid och slapp stressa mig igenom morgonen. Heldag med teoretisk och praktiskt träning på hur man coachar. Bea och jag bestämde att hoppa löpningen och styrketräna istället. Så vi var kvar på Bosön och körde ett styrkepass.... det var skönt:) Bea följde med på simningen idag och tittade på, men ska vara med nästa gång. Jag var den enda som kom och jag fick egen privat träning av tränaren...det var lyxigt och jag fick ut mycket av det också. Kändes som jag gjorde framsteg med att hitta rytmen...armrörelserna, fick upp höfterna bättre och andningen kom mer naturligt genom simningen. Kändes inte som en kamp efter luft denna gång.














Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails