måndag 8 december 2008



Måndag 8 December och det regnar ut idag. Jag sitter på World Class Saltsjöbaden just nu och ska snart köra en Bodypump 17.15. Lyssnar lite på den nya Bodypumen, men ska inte köra den idag!
Sitter och funderar en del och det kommer massor av idéer, men det kostar en del. så man får kolla över sin ekonomi först innan man tar sina beslut. Tror det kommer att bli bra!
Mina böcker kommer ut i mitten av Januari och då tänkte jag göra något i samband med det, så det är ett tag kvar och jag hinner göra klart allt:)
Lite hemlig i mitt skrivande idag, men den som väntar.......

Mina böckerna som kommer ut är Core-, stretch-, Funktionell- och förbrännings träning. Det är övningar och program som man kan köra hemma och slippa springa till gymmet. Man tränar 15-20 minuter. Det finns alternativ mellan "svåra" övningar till enkla övningar. Man utvecklas och blir starkare, vilket gör att man efter ett tag kan köra det tunga, svårare övningarna. Om man köper alla så plocker man övningar från varje bok och får träning för hela kroppen och köper man t ex bara core boken så är det bara träning för magen.
Ska bli spännande hur det kommer att gå. Sverige, Norge och Lettland som köpt böckerna och hoppas på fler länder så småningom.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails