söndag 21 november 2010

TV4 MORGON....KOLLA KLIPPET HÄR!

Oscar%20J%C3%B6back%20tipsar%20om%20tr%C3%A4ning%20och%20h%C3%A4lsa

Sitter och laddar inför min PT kund som jag ska ha snart. Det var otroligt roligt att vara med Tilde imorse på Nyhetsmorgon. Här ovan kan du kolla klippen då jag var med. Det var många som skrev och jag hade velat svara alla som skrev in. Kanske du fick svar när jag svarade någon annan med liknade fråga. Jag kommer att vara med igen och även då svara på dina frågor gällande träning. Det är inget fel att fråga här heller.
Triathlon som jag nämnde imorse är 3 olika sporter som utövas. Löpning, Cykling och simning och man gör allt efter varandra i tävlingarna. Man simmar i en viss sträcka och sen cyklar man en sträcka och sen löper en sträcka. Sträckorna beror tävlingen man är med i. Finns den tyngsta som är Iron Man.

Så ikväll ska jag iväg och träna simning.

Svenska klassikern: det är olika tävlingar som man ska vara med på för att i slutet av året få det diplomet.
Vasaloppet 9 mil
Vansbrosimning 3 km
Vättern runt 30 mil
Lidingöloppet 3 mil

1 kommentar:

Madeleine86 sa...

Hej! Jag brukar springa mellan 7,5-15 km 3ggr i veckan och köra 2 pump pass i veckan. Innan var mitt mål att bränna fett. Men eftersom jag är väldigt smal så har jag nu ändrat mitt mål. Mitt nya mål är nu att springa tjejmilen och lidingöloppet nästa år. Skall jag lägga om mina träningsvanor eller funkar de fortfarande med mitt nya mål. Jag tänkte öka distansen jag springer till våren och springa längre då. Tack för en inspirerande blogg!

Related Posts with Thumbnails