fredag 5 november 2010

SITTER PÅ TÅGET TILL GÖTEBORG....

Sitter nu på tåget på väg till Göteborg. Jag tog mig en härlig sovmorgon vilket var behövligt. Jag måste sova ikapp eftersom jag gått upp tidigt och sen lagt mig sent. Det går liksom ett tag, men sen hinner det ikapp en. Idag var det en stor dag då jag hade min förts klient i terapin och sen så skulle jag klippa mig.
Jag har typ filmat när håret rakades bort. Tänk va håret påverkar en och vilka känslor som väcks hos en.
Man kapar inte bort håret utan man förändras utseende mässigt också. Man blir en del av den frisyr man har och mitt stora hår har varit en del av mig. Jag vet att jag kan spara och få tillbaka mitt krull.... och det är väl tur det:)

Jag sätter ut filmen senare..... och Iphoto håller på att ladda ner allt, så det tar en stund innan jag kan sätta ut filmen. Nu ska jag göra klart föreläsningen på powerpoint. Har haft föreläsningen på vanligt, traditionellt sätt. Jag skriver upp på tavlan osv, men det dags att gå vidare och moderna upp det hela lite. Sen är det 60 stycken som kommer på föreläsningen, så det gäller att alla kan se det jag vill förmedla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ett grymt superkul pass idag! Vilken energi det var! Och håret var väldigt snyggt! =)
/Nina

Annelie sa...

Hej Oscar!
Tack för en grym föreläsning igår, helt suverän!

En bit av din stepklass fångades i min videokamera, finns att titta på här om du vill http://kraftochenergi.wordpress.com/2010/11/07/forelasning-med-oscar-joback/

Ha en skön vecka!
/Annelie

Related Posts with Thumbnails