onsdag 3 november 2010

FRUKOST.....


En god frukost efter träningen är aldrig fel. Funderar hur jag ska försöka lägga upp min träning.... får inte hamna på latsidan. Blir betydligt kämpigare senare om jag slarvat och det påverkar när jag står på startlinjen inför tävlingarna nästa år. Sen är jag lite nervös:) har bokat klipp tid på fredag..... Nu ryker krullet... får inte plats i simbad mössan och när jag sen ska cykla då är det hjälm som ska på... kommer filma när håret ryker:)
Tycker om mitt krull och jag vet att jag kan spara ut igen sen när jag vill.

Posted by ShoZu

3 kommentarer:

Anna sa...

Du kan ju klippa ner krullet så att det inte är lika stort, men ändå så att endel är kvar. Behöver ju inte klippa det superkort. Lite krull får väl plats i badmössa resp. hjälm? :)

Tycker ditt hår är superfint!!

gunsan sa...

Jag håller med Anna, ditt hår är jättefint, men du är stilig i kort också. Allt klär en skönhet! ;-)

// Torparna sa...

Kan konstatera att det blev riktigt nice, nu när man sett facit i metropolen Finspång! ;-)

PoK och tack för en fin dag!

// Micaela

Related Posts with Thumbnails