lördag 20 november 2010

LÖRDAG OCH FINSPÅNG......

Det begav sig till Finspång idag för att köra klasser på Medley Conventet! det blev Step-Up, Dance Aerobic och sen Föreläsning. Allt låg efter varandra med 15 minuters mellanrum. Det gick bra, men sen efteråt är jag helt slut. Har kommit hem och ska ladda och förbereda mig inför imorgon när jag är med TV4 morgon med Tilde. Äta lite mat och sen sova. Jag funderar och tänker på vad jag varit med om idag och vilka människor jag haft äran att få träffa. Tänker på hur otroligt berikande det är att mötas och dela med sig av erfarenheter och också få vara i en gemenskap där alla tycker om att träna. Känner ett lugn och glädje i kroppen som jag ska bevara ett bra tag till:)

Tack Medley för dagen och kul att ni hade detta convent för att inspirera och göra något för instruktörer och medlemmar.

Oscar

2 kommentarer:

Mathilda sa...

Tack för helt fantastiska pass i Finspång. Jag var med på dina pass och föreläsningen. Du är helt underbar och en stor inspirationskälla. Fortsätt instruera och inspirera som du gör. Tack.
Hälsningar
Mathilda

Anonym sa...

Jag håller med min Linköpings kollega Matilda: Kanon pass! Åkte ifrån konventet med massa ny inspiration. Så imorgon får kunderna på Medley Linköping sätta fötterna i ett nyss Step pass: tack för det! O tack för det individuella samtalet efteråt... många tankar & processer som drogs igång. Spännande! Fortsätt med det du gör Oscar, jag håller helt med dig. Man ska göra det magkänslan säger att man ska göra
Häls Mallan

Related Posts with Thumbnails