onsdag 1 december 2010

BODYPUMP KVARTAL I STOCKHOLM.....


Tack söta Suzan för blomman på min namnsdag och en penna med mitt namn på:) 
Passar perfekt på fönsterbrädan hemma 


Tack också resten av er som var med ikväll och körde det nya BODYPUMP programmet.
Nu är det bara att rocka fett med bodypump 76.
Jag kommer att sakna Axellåten på BP 75, men jag kan ta fram den ibland och köra:)

Denna gång hade jag bara en kvartal... så det är lite vemod och samtidigt skönt.....
Så nästa kvartal blir det betydligt fler kvartaler som jag ska hålla.

Sov gott där ute....
Har varit dålig på inlägg, men ibland måste jag prioritera.... en massa saker som händer nu, samt skoluppgifter, schema till klasser på world Class osv osv ska bli klart...
Längtar till nästa år nu....göra ett avslut på detta år som har varit helt fantastiskt på alla de sätt.
Även om det funnits dalar....så har dom gjort mig starkare och mer erfaren.

Kram



4 kommentarer:

Suzan sa...

shit vad snygga är vi är!
Måste vara pumpen som gör oss så snygga! ;)

Tack för ikväll du är alltid bäst och ser strålande ut!

Sov gott! kram Suz

Suzan sa...

shit vad snygga är vi är!
Måste vara pumpen som gör oss så snygga! ;)

Tack för ikväll du är alltid bäst och ser strålande ut!

Sov gott! kram Suz

Unknown sa...

Haha, axellåten i 75:an var grym, den spar vi i BP-skattgömman...:) Missade kvartalerna för 76:an till förmån för oanständigt lyxliv på Malaysiska paradisöar, men fick låtar och programfolder övermailat och har pressat in programmet på en kritvit sandstrand med turkost vatten i fond och oväntat många spontan-deltagande BP-anhängare från jordens alla hörn...:) Väldigt effektivt också för att skaffa danssällskap till Plantage-ägarens middag i morgon afton, smokingen pressad och testad ikväll! :) Hoppas livet är snällt och fint för dig! /Micke

Sandra sa...

Ska bli kul att prova på nya pumpen även fast jag knappt har provat den förra. Ska försöka bli en flitig deltagare på onsdagspassen nu. :)

Related Posts with Thumbnails