torsdag 6 maj 2010

SKÖN SOLIG DAG!

Ska läsa lite idag.... det är utbildning i styrka och cykling idag. Så jag tog en av utbildningsmanualerna och tänker repetera lite:)
Vilken dag det är idag. Var uppe 5.30 och gjorde mig i ordning för dagens alla aktiviteter som ska göras. PT kund kunde tyvärr inte komma, mötet kl 9 blev inställt och jag sitter i personalrummet på World Class Nybroplan och tänker........." Kunde ha sovit några timmar till i morse":).
Ska till TV4 och köra min aerobic snart, men Instruktör Jonas på WC Nybroplan hjälper mig med Muskelklassen efteråt. Har viss känning i fotleden idag och ska ta det lite lugnare med träning. Kanske att aerobic inte är den bästa klassen att köra, men tyvärr var det ingen som kunde ta den klassen.
Eftermiddagen ledig och då blir det att sitta på balkongen hemma och bara ta det lugnt. Sitta och lyssna på mitt kursmaterial "Pengar växer (faktiskt) på träd" Första kursdagen var i tisdags.

Kommer säkert ta mig till World Class Hornsgatan och lyfta lite skrot eller kanske bara stretcha kroppen lite.

Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails