torsdag 20 maj 2010

VAAAARMT!

Det är underbart att värmen har kommit och det har blivit grönt:) Men i samma veva kommer mina svett attacker då jag bara tänker på att röra mig börjar svettas. Hinner knappt komma ut genom dörren då jag är varm och skulle behöva byta T-Shirt. Bra förbränning??? Kanske, men hade gärna sluppit att svettas! Nu sak jag bege mig ut till Mälarpaviljongen på Kungsholmen och softa en stund. Imorgon är det fullt upp med Möten och PT Klienter som satsar till sommar formen. Kanske någon annan som är intresserad att köra igång intensivt 4 veckor stenhårt inför sommaren?


Ha det så skönt i solen och ta hand om er.

Oscar

3 kommentarer:

gunsan sa...

Hej Oscar! :-)
Ja visst är det underbart med sol och värme det är bara att försöka akumulera det här,så att det räcker tills senare.
Jag tränar på mitt lite annorlunda sätt nu för tiden.Cyklar omkring i mina nya kvarter,böjer mej upp å ner över flyttkartonger, lyfter, klättrar och bökar och stökar, jag antar att det får duga som motion och styrketräning, så långt.
Ha det gott och lycka till framöver! ;-)

Kramen / Gun

Suzan sa...

Ha en fantastisk helg, syns på onsdag! :*

Petra sa...

Det där svettandes känns igen. Så fort man rör sig....haha. Men man ska väl inte klaga va?, det är ju så härligt att sommaren vill komma fram efter en lång och kall vinter! :)

Ha det fint Oscar. (jag gillar verkligen din blogg och hoppas jag någon dag får chansen att träna för dig!) /Petra

Related Posts with Thumbnails