tisdag 26 maj 2009

SJUK:/

Ligger hemma och är sjuk idag. Det känns ganska skönt eftersom man kan inte vara annat än sjuk:) Skulle någon ringa och säga...gör det och gör det så räcker det med att man är sjuk och ligger hemma. Tyvärr an jag inte göra något idag..hehehe

Rätt duktig på att säga nej även som frisk, men det är en skön känsla av att bara vara hemma och just göra ingenting. Men det klart jag vill bli frisk nu eftersom känslan av täppt het i näsan inte är allt för roligt.

Hoppas ni håller er friska och krya?

Kram
Oscar

8 kommentarer:

Carina sa...

Krya på dig och passa på och njut av att gå hemma och skrutta.

Jonas sa...

Stackare, krya på dig!

Jotack, jag är frisk men är pollenallergisk, så man kan nästan säga att jag är sjuk ändå :P

Unknown sa...

Äh, vad trist. Men du ska se att du snart mår bättre igen. Lite vila och massor av vatten brukar skrämma iväg de flesta sjukor. Ha det så mysigt och njut av lugnet till du mår bättre. PS! Hade hoppats på att se ditt namn i höstens schema från The Academy...

Yvonne75 sa...

Håper du blir tatt godt vare på og begynn nå ikke for tidlig med å trene igjen....;-)

God bedring:-)

Mona sa...

God bedring til deg Oscar,
håper du snart er oppe på beina
igjen!

Anonym sa...

Har varit sjuk i två veckor nu:(
började träna för tidigt-klantigt!

Krya på dig!
Kram Pernilla

gunsan sa...

Hoppsan! är det din tur nu, jag trodde inte att det smittade via nätet, förlåt! :)
Krya på dej

Kram/Gun

Oscar Nilsson sa...

Tack snälla för er omtanke:)

Kram
Oscar

Related Posts with Thumbnails