söndag 6 december 2009

ÅRETS GRUPPTRÄNINGSINSTRUKTÖR:)

TACK TILL ER ALLA SOM RÖSTAT PÅ MIG:)

Tack till alla er som vecka efter vecka kommer och är med på mina klasser och njuter av samhörighet, glädjen att röra sig till musik och en stund av att ta hand om sig själv.

STORA kramar till er alla.

Det är en ära, tacksamhet och många års hårt arbete som jag tar emot detta pris som årets gruppträningsinstruktör.

HEALTHY BUSINESS AWARDS har anordnat detta på ett mycket proffsigt sätt och även en möjlighet att för alla branschen att sträva efter att bli årets gruppträningsinstruktör, årets förebild, Årets Hemsida, Årets Leverantör, Året klubb osv. Tar träningsbranschen till en ny nivå. Ett otroligt bra sätt att knyta nya kontakter för fortsatt arbete och utveckling av sina mål och visioner. Hoppas fler blir motiverad att sticka ut mer som instruktör får möjlighet att bli nästa års Gruppträningsinstruktör.

9 kommentarer:

Mona sa...

En STOR GRATTIS Oscar!

Klem/Mona:-)

gunsan sa...

GRATTIS OSCAR till priset!
Ååååååå va jag blir glad för din skull!

EN STOR KRAM/ Gun

Yvonne75 sa...

GRATULERER, Oscar. Det er så velfortjent!

P.S. Stilig du er i skjorte og slips, har bare sett deg i treningsklær;-)

Suzan sa...

GRRRRRRRRRRRRRRRATTIS!!!!

Lena sa...

Ett stort Grattis!
Du är verkligen den mest inspirerande personen jag tränat för!! Saknar dig på Värmdö!! Men nu ska jag se till att komma in till stan Jag vill bli så Glad som man blir av att träna med dig.

Kram Lena

Moi sa...

Grattis! Förstår att du var mer än väl värd det, efter allt positivt man hört/läst! Njut och gläds! :-)

Kram!

Oscar Nilsson sa...

Tack snälla;)

Anonym sa...

Tusen tack Oscar för en härlig höst med veckans bästa pass - dans på onsdagar! Du är värd hur många priser som helst med den energi och glädje som du delar med dig.
STOR JULKRAM! Gunilla (också från Värmdö)

Emelie sa...

Grattis Oscar!! Det är du verkligen värd!

Related Posts with Thumbnails