torsdag 1 oktober 2009

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

En del av mig är att hela tiden söka och söka. Hela tiden vara på G för något nytt och vara ett steg före något ev kanske ska ske. Som jag ska veta vad som ska hända, men det händer bara aldrig. Så hur effektiv blir då min tid som jag går och tänker hela tiden??
Jag har under några veckor bara varit och gjort det jag behöver och fokuserat på en sak i taget och det har varit ett lugn för mig att göra detta. Utan att jag söker så kommer det jobb som jag skulle tycka var roligt att göra och som jag kan göra vid ett tillfälle och sen går det av sig självt.

Allt kommer till en bara jag ser till att våga stanna upp och bara njuta av det jag har idag och ha roligt. Idag bara kom det ett mail från mitt bok förlag om att det är ett annat företag som vill ha tag i mig och de är intresserad av att jag ska skriva om det jag vill göra. Hur påverkar psyket av träning och tvärtom. Fysisk och psykisk balans.
Jag ska inte stressa med detta, utan bara höra vad de har at säga och hur deras plan ser ut.... sen så tar jag beslut om jag vill eller avstår för denna gång. Att avstå är en ny styrka som får mig att få dubbelt upp.... mist en sak/ jobb och få 2 tillbaka:)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails