söndag 17 januari 2010

THE ACADEMY EVENTET

Befinner mig på The Academy Eventet denna helg. Vi var i Halmstad igår lördag och idag befinner vi oss i Göteborg. Så vi har sovit och ska köra klasser på Sankt Jörgen park resort. Hur fint ställe som helst. Det är hur roligt som helt och The Academy har alltid ett suveränt event där allt är bra planerat för presentatörer och Medlemmar som ska vara med på eventet.

Jag börjar nu kl 10.00 med min dance klass och efter lunchen kl 13.00 kör jag min Step klass.


HADE:)

5 kommentarer:

Suzan sa...

Åh vad kul! Lycka till!!

Sandrine Enryd Carlsson... sa...

Var på eventet i Halmstad igår och var med på din danceaerobic! Kan ju erkänna att det kanske inte gick så jättebra för mig, men riktigt roligt hade jag ändå! :)

Carre sa...

Hej Oscar !
Försöker kommentera men den vill inte fungera ! Jag skriver mer en annan gång, hoppas allt é bra med dig puss o kram / Carre

Emma i Gbg sa...

Tusen tack för en super-dansklass på The Academy-eventet i Gbg i söndags! Mitt aerobic-pedagogik-hjärta var alldeles saligt efteråt. Vilken genomtänkt pedagogik du presenterade! Flyt rakt igenom, utan tappar, inget "hålla gruppen och visa klurigt steg", inga långa hållsteg som inte används till något senare i koreografin. Jag blir så glad! Tack tack!

Anonym sa...

Jag var med i Halmstad ifjol, men hade inte möjlighet tidsmässigt i år. :-(

Det var en grym vitaminkick att få vara med på dina pass. Jag levde på det läääänge! Vi skulle behöva en Oscar i Skåne också.

/ Annika

Related Posts with Thumbnails