onsdag 27 januari 2010

NIKE CONVENTION 2010


Nu är det dags för NIKE Conventet. Sveriges största Konvent där massor av entusiastiska människor som tränar Lördag och Söndag. Det ska bli såååå roligt att vara där och vandra runt och själv inspireras av alla klasser. Jag kommer att köra en team klass med Åsa Fornander, Per Markussen och Maria Olofsson:) Kör klassen på söndag så jag kan ladda riktigt på Lördag.

Är hemma och kollar igenom vad jag ska ha på mig på klassen...ska kanske ha mer färger så man syns riktigt:) 350 bokade på klassen... så det lär bli fullt ös:)

4 kommentarer:

Anna sa...

Hej Oscar!

Har du något tips till mig, en tjej på 38 år, hur jag ska lyckas komma igång och träna ..något?! Jag älskar att röra på mig, men att gå på gym eller träningscenter är inte min grej. Jag tycker inte alls om att träna inne i ett rum med massor med människor. Känns bara jobbigt. Sen har jag inte alls särskilt mycket pengar nu, har levt på väldigt lite pengar under väldigt lång tid.
Jag promenerar mycket. Just nu är jag arbetslös och jobbar extra på Posten som brevbärare ibland. Och när det blivit flera dagar i rad på Posten (händer sällan), när jag då har fått vara ute och röra på mig mycket, då mår jag alltid mycket bättre. Så jag är ju medveten om att jag skulle må bra av att träna och röra på mig ännu mera. Men jag vet inte VAD jag ska träna och jag känner inte någon som jag kan träna tillsammans med. Gissar på att det är lättare om man är två.
Jag önskar mig nog helt enkelt bara något gott råd om hur jag ska få motivation att komma igång och med vad? Förstår att det är omöjligt för dig att veta, men jag frågar ändå?
Jag kanske helt enkelt skulle behöva en träningscoach, som kan coacha mig till rätt träningsform för mig och som kan hjälpa mig att finna motivation. Finns det träningscoacher?

Stor Kram!

Oscar Nilsson sa...

Hej!
Gör så här:) Skriv till mig på min mail adress så ska jag ge dig tips på enkel bra och gratis träning. Gratis träning är den bästa träningen...det är funktionell träning som växer mer och mer på alla gym:)
Skriv till mig så berättar jag mer och kan nog hjälpa dig.
oscar.nilsson@worldclass.se

MVH
Oscar

Jeff Ihatsu sa...

jag röstar på den övre! hehe...tycker den windrunnern är sååå snygg! =)

Cizzi sa...

Jag ser fram emot Nike! =) Har du lust att ta en fika på lördag vid 14? Skicka iväg ett sms till mig på 073-6414968 om du har tid. Kram

Related Posts with Thumbnails