fredag 29 januari 2010

MORGON PROMENAD!


Ute och sprang imorse:) Det var kallt, men otroligt skönt och uppfriskande att känna vinden mot ansiktet. Jag har nästan sprungit runt hela slingan och ska hem. Ska var på lunch möte för att sen ta sig vidare till World Class Nybroplan där jag hade Booty och Core Express klasser.
Imorgon är det NIKE Conventet så jag , Åsa, Per och Maria har tränat inför vår klass på Söndag.
Tar mig till conventet tidigt imorgon:)

Min kära vän Jessica Claren ska presentera sin första klass på NIKE Conventet:) Det kommer gå såååå bra för henne. Stolt vän här:) Så vi åker ut tillsammans imorgon.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Love you

Cizzi sa...

Hjälp vad söt du är! :P hahaha

Pernilla Hult sa...

Nämen, tänk att jag bara råkade ramla in här!:)

Då får jag passa på att tacka för alla gånger du körde skiten ur mig på dina aerobicspass på Sports Club (Odenplan), senare delen av 90-talet :D Du var min abslouta favvis! Det fanns ingen annan instruktör som fick mig att gå dit med bultande huvudvärk, köra järnet till magen sa ifrån, springa ut till damernas och kräkas och sedan back to the class.

Fortsätt vara bäst!

Linda Jensvoll P sa...

Åhh, jag skulle lätt vilja vara med på NIKE convention! Shiet vad kul det måste vara. ;O

Related Posts with Thumbnails