onsdag 10 mars 2010

ARTIKEL

KLICKA PÅ BILDEN

3 kommentarer:

Anna sa...

Bra tips, för en sådan som mig som precis ska börja träna. Och såklart inte vill tappa motivationen. Har själv tänkt tankar "att här ska tränas minst 5 gånger i veckan", men bestämde mig igår för att det blir 2-3 ggr/veckan. Sen blir det titt som tätt promenader också såklart, för att det är så galet skönt. :) Och de dagar jag får jobba, så blir det ju mycket rörelse då med. :)

Anonym sa...

Bra artikel. Och otroligt fin bild!

Kör du några pass på måndagar? Ska tillfälligt till Sthlm och skulle gärna ta tillfället i akt med att gå på ett av dina pass ;-)

Trevlig helg!
Annika

Oscar Nilsson sa...

Jag har inga klasser på Måndagar. Det är min lediga dagar på klasser:) Sitter då och jobbar på kontor och sätter nya mål och visioner för mitt företag...hehehehe.

Oscar

Related Posts with Thumbnails