torsdag 11 mars 2010

FITNESS-MAGAZINE

Vid Sminket;)



















Porträttbild som ska vara med i fitness-magazine tidningen inom kort.
















Det är alltid roligt att fotograferas och få en massa fina bilder..... Bad om att kunna få några, men jag får köpa bilderna som jag sen ska kunna använda när jag gör om min blogg....Eller hur Jessica:) Världens finaste Jessica hjälper mig med hemsida och bloggen..pöss på dig:)


Ska nu kl 16.00 sitta i gruppterapi.... även om jag har ett uppehåll från skolan så ser jag till att gå terapin. Viktigt och bra för mig att göra detta.

3 kommentarer:

Jessica Clarén sa...

Klart älskling! Vi ska göra värsta sidan nu!
Pöss

Anna sa...

Blev bjuden på teater idag, en föreställning som jag så otroligt gärna velat se, Bergsprängardöttrar. Jag rekommenderar verkligen att se den.
Anledningen till att jag skriver detta på din blogg är för att jag förstått att du har intresse av och läser psykologi (förstått när jag läst på din blogg). Kände att jag ville tipsa om denna föreställning, då den berörde djupt, känns oerhört viktig och var kanon. Så har du inte redan har sett den, så tips ..gör det. :) Den kommer komma till Stockholm i maj igen ..tror jag det var.

Oscar Nilsson sa...

Häftigt:) Tack för tipset. Jag ska hålla ögon och öron öppna. Alltid kul att få gå på teater och speciellt att gå på något som intresserar en mycket. Tack för tipset.

Oscar:)

Related Posts with Thumbnails