fredag 7 augusti 2009

HÄRLIG DAG!

SOLIG DAG MED VÄNNER!

Den fina, underbara, omtänksamma, snygga Jesscica Clarén och jag var ut mot Saltsjöbaden och solade idag. Jessica hade modet att ta ett dopp, men inte jag...ska vara klar blått vatten för att jag ska blöta ner mig:)
Bilden ovan är hemma hos fina, bästa, underbara Cecilia Östman som inte vet att vi kommer på besök:)
Vi bjöd Cicci på lite glass eftersom hon är värd en glass:)
Har bild på Cicci, men jag måste fråga först om jag får ha henne på bild här...hoppas!!


Iphone 3G
Det är 3 veckors vänte tid på att få hem sin Iphone och jag trodde att den skulle komma nästa vecka:(
Men jag har beställt ett fint fodral till mobilen, så jag längtar efter att få lägga ner mobilen där sen.........men detta väntandet!!

Mycket nöjd med inköpet av fodralet.......Jessica hjälpte mig att hitta denna från en UK hemsida som säljer dessa fodral.

1 kommentar:

Jessica sa...

Tack finaste älskade du.

Love you

Kram
J

ps... snaaaaaaaaaaaaaaart kommer den.. viiiit o fiiiiiin

Related Posts with Thumbnails