lördag 1 augusti 2009

KOMMENTAR GRANSKNING!

De är alltid kul att få kommentarer för sina inlägg på bloggen oavsett om det är snälla eller mindre snälla. Jag tar gärna emot feedback från er som är inne, men om det kommentarer bara för att vara elak så är det inget som jag vill ta del av. Jag tar hjälp för att kunna se vart inläggen kommer ifrån.
Allt som handlar om konstruktiv kritik är mer än välkommet. Något jag kan se att jag kan förbättra på bloggen. Bloggen för mig är en del av min terapi att kunna skriva av sig emellanåt. Vissa perioder blir det mindre och andra tillfällen blir det massor:)

Om ni skriver som anonym så behöver ni inte vara oroliga för att jag ska in och kolla direkt vem det skulle vara. Det är också att respektera.

MVH
OSCAR

5 kommentarer:

Mallis in real life sa...

Angående kommentaren från en anonym i ditt förra inlägg: Senast jag kollade behövde man inte femma i svenska språket för att bli instruktör. Jag är oxå utbildad Les Mills-instruktör och jag hoppas du inte tar åt dig för mycket av dumma kommentarer. (jag hade inget vidare betyg i svenska)

Bara för det ska jag skriva nåt snällt till dig.

För några år sedan var jag på en BP- kvartalsutbildning i Stockholm som du höll i. Jag åkte långt, fyra timmar i bil, det spöregnade och jag hade mensvärk OCH huvudvärk. Jag var nyutbildad inom Les Mills och ville verkligen inte missa kvartalsutbildningen, därav den långa resan till Stockholm.

Ditt pass inspirerade mig enormt och du pratade om vikten att förmedla glädje även om man känner sig lite kass inuti. Att man som instruktör måste bevara sitt engagemang och sin glöd. Som instruktör har de orden hjälpt mycket. Jag kan ha haft en skitdag på jobbet men när jag har pass finns det inget annat än fokus på mina deltagare.

Jag vill tacka dig för inspirationen.

Jag har smygit omkring på din blogg länge men av någon anledning inte kommenterat min närvaro.

Må så gott.

Anonym sa...

Hej Oscar!
Hittade på din blogg för ett tag sen och kikar tillbaka hit med jämna mellanrum. Har faktiskt haft äran att träffa dig, det var många år sen nu.

Jag bloggar själv och publicerar inte några kommentarer utan att jag själv läst dem. Främst för att jag inte är intresserad av anonyma smutskastare med en massa åsikter.

Så strunta i att publicera sådant om det råkar komma mer, såna "små individer" ignorerar i alla fall jag. =D

Måste säga att du med dina studier och personliga utveckling gett mig inspiration och ett seriöst övervägande att söka den utbildning du nu går. Ja inte i år då, utan ev till nästa år.

Ja vilket fall så, tack för en bra och givande blogg, både jag och min fru uppskattar den!

Ha det bäst!
-Jacob

gunsan sa...

Hej Oscar!

Kort och gott!
För mej har det blivit en god vana att komma in här och hälsa på varje dag och nästan alltid så finner jag något matnyttigt både för kropp och själ,(en del dagar har du ju inte skrivit något ).
Anonyma som inte förmår att ta till sig din härliga energi är bara att beklaga.
Visst är det bra att det finns en delete-tangent:))
Vi ses i morgon igen.
:) /Gun

Anonym sa...

Hej!

Jag brukar också kika in på din sida med jämna mellanrum, men lämnar sällan "spår" efter mig. Jag tycker att du är grymt inspirerande och har faktiskt också fått äran att delta på dina pass som du hade i Halmstad i januari. De betydde väldigt mycket för mig (lång historia).

När det gäller fula kommentarer så är det tydligen mer regel än undantag att man som bloggare får det. Dessvärre tänker dessa typer sällan på hur enkelt det är att spåra. I mitt fall blev jag både förvånad och mycket ledsen när jag fick reda på att det var min brors flickvän som var författaren till de s.k. anonyma kommentarerna på min sida.

Mitt tips till dig är att ignorera dessa och tänk istället på oss andra. Vi är dessutom säkert många, många fler.

Kram till dig!
Annika

Yvonne75 sa...

Bloggen din inspirerer fordi den inneholder treningstips, tips om kosthold og div matretter og temaer som får en til å reflektere i en travel hverdag! Noen ganger må man stoppe opp og tenke litt, ikke bare flyte avsted med "alle de andre".
Det at du deler så mye av ditt tankeliv m.m viser hvor "ydmyk" du er som menneske og instruktør.

TAKK for at du deler så mye av deg selv:-)

Related Posts with Thumbnails