tisdag 14 september 2010

FRÅN VÄRMDO TILL TV4....


Tidig morgon och kl är 06.30. Befinner mig i bilen utanför TV4 där jag har en morgonklass. Idag ska jag ge mig själv tid att träna. Var dålig på det under helgen och igår fanns det inget utrymme att göra det. I mitt halv vakna tillstånd tittar jag på mina svarta jeans och ser att dom är gröna..... hmmmm! hade varit skönt med några timmar extra i sängen:) Idag blir en bra dag. Några samtal dom ska göras, men gör dem på lunchen när jag är i skolan . Ha en underbar dag på er alla. Orre

Posted by ShoZu

2 kommentarer:

Annelie Bottne sa...

Hej på dig! Tack för en bra klass på Super Saturday. Nu är äntligen The Convention bokat och givetvis blir det din step som första klass på morgonen, härligt! Vi ses!

Mvh

Annelie Bottne

Anna sa...

Snyggt namn. Det klingar fint.

:))
Anna

Related Posts with Thumbnails