måndag 13 september 2010

LÅNG INTRESSANT DAG!

Tänk at jag ska bygga upp ett bild hur jobbigt något ska bli, men att det sen visar sig vara lättare än väntat. Det var mer att det inte var så farligt som jag kanske byggde upp inom mig. Jag och en klass kompis skulle vara terapeuter och har 8 klienter. En gruppterapi session!

Allt blev bra till slut och jag lärde mig massor av situationen, men även på den feedback man fick av läraren och sina klasskompisar. Detta gjordes på förmiddagen för att sen på eftermiddagen ha handledning. Jag har nog inte riktigt fattat att jag ska börja ta klienter nu.
Så för mig var det bara att inse att det är dags för mig att börja leta..... Pratade med min mor ikväll och hon nämnde att hon visste någon som har sökt/ letar en terapeut. Så jag blev kanon glad:) Så nu får vi se hur detta löper vidare. Kanske någon som läser denna blogg känner att man har behov att prata/ ventilera/ förändra/ lösa något som tynger en, men vet inte hur man ska börja eller hantera situationen som begränsar en själv att ta sig vidare i sitt liv.

Skolan jag går på heter contar-väx med oss


Jag har mail: oscar@oscarnilsson.se
Så kan jag alltid berätta mer om hur allt går tillväga med att jag fortfarande studerar och att jag har stöd och hjälp av handledare. Detta gör att du som klient dels får min reflektion av det du berättar, men också att jag får hjälp och vägledning som kan hjälpa dig på rätt spår igen.

Detta måste självklart vara i stockholmsområdet då jag inte kan fara för långt varje gång man ska ha en session eller att du måste resa långt.

Nu ska jag sova och vara i skolan imorgon igen...jippppiiiii! Blir en lång dag imorgon igen.

Är du medlem på World Class Nybroplan så ska du boka dig på våra klasser på onsdag. Vi kommer att släppa den nya Les Mills koreografin och musiken. Kommer bara vara Les mills under dagen och kvällen. spinning klasserna kommer att vara kvar som vanligt. Boka dig som vanligt imorgon Tisdag. det är inte många platser....

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails