söndag 5 september 2010

SUPER SATURDAY 2010.....

Det årliga Les Mills Conventet var i lördags och jag körde första klassen med Susan Renata från Nya Zeeland och Oscar från Spanien. Det var fantastiskt roligt och häftigt att få köra för 900 stycken på en och samma gång. Så jag kommer gå på moln ett tag till:) Idag söndag var ag på The Academy Conventet och där körde jag en Step klass och en dance klass. Otroligt roligt det med, men efteråt var jag helt slut och alla mina krafter hade tagit slut. Sitter hemma nu och fått i mig lite mat och ska faktiskt sova nu. Sällan som jag går och lägger innan 23.00, men ska man upp 05.30 så måste man. Vladimir har tagit dessa foton..... Hoppas ok att jag lånar dem av dig killen:)??








Det händer att jag inte gör inlägg på flera....flera dagar, men så är det..... ibland hinner man inte göra allt och då får man prioritera:) Jag har haft så mycket fokus på skolan och sen ladda inför Supersaturday och olika convent som jag ska fara till...samt göra jobbet och klasserna på World Class. Men när allt faller på plats så skriver jag och kanske det blir mer nu. Just nu har jaf ingen bredband hemma och det är dålig mottagning där jag bor så det blir lätt att man inte skriver något för att det tar så otroooooolit lång tid innan man ens kommer in på sin egna hemsida.

Har deffat en del och det har känts så bra med träningen och sömnen. Haft energi till allt jag gjort... så jag kommer att fortsätta med deffandet ett tag till.... så kanske det kommer lite fr och efter bilder på resultatet....men det får bli om några veckor så man ser jätteresultat. Man ser stora resultat nu redan och roligt när folk kommer fram och säger att man ser skillnad på förut och nu.

Sov gott där ute..... ny vecka och nya utmaningar.....bara att kasta sig ut och se vart man landar. Man vet aldrig hur nästa vecka ser ut......utifrån vad man presterat....presterar kommande vecka..

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails