söndag 11 juli 2010

ROMERSKA RINGAR


Är i Göteborg idag och bara njuter;) har varit på fitnesspilates.se klubben idag och tränat. Här hänger jag i romerska ringar och kunde hålla mig helt stilla i en vågrät position. Svårt att tro på då mina fötter är på väg ner:) Men det är sant. Ska inskaffa mig romerska ringar.... så otroligt bra träning. Imorgon bitti är det fysträning utomhus med ägaren till klubben. 08.00 ska vi vara på plats. Tror jag kommer ha träningsvärk imorgon efter dagens träning.

Posted by ShoZu

1 kommentar:

AJ sa...

Hej!

Såg din blogg eg för att jag är ett stort fan av din man. ;) Men guuuu så inspirerad jag blir av det du skriver. Vad härligt det verkar vara att "andas" så mycket friskus som du verkar vara!! Inspirerande, verkligen.

Tack!
Anna

Related Posts with Thumbnails