tisdag 13 juli 2010

SITTER OCH GÖR INGENTING...


Nu har det börjat molna till på Öland och det blåser skönt... ser fram emot en god måltid senare ikväll. Magen skriker efter mat:/ Min kropp är stel och massor av träningsvärk efter att ha friidrottat när jag var i Göteborg. Fick mer smak av att kanske komma igång med friidrott... kände det var utmärkt träningsform för mig & jag var bra på det oxå... hehe.
Jag har fått en bra bränna nu och nu kan jag bara bli brunare och brunare. Mycket sol till er alla:)
Tack snälla Anna för ditt tips gällande Slump vandringen som jag hade svårt att ta mig igenom. Efter att kollat länken du skickade mig och läst igenom vad boken handlar om har jag nu snart läst klart boken och förstår vem som är vem i boken , fått ett tydligare sammanhang:) TACK ANNA.

Posted by ShoZu

1 kommentar:

Anna sa...

Härligt att höra att du snart är igenom boken. :) Och glad blir jag att mitt tips kunde vara till lite hjälp.
Vad tyckte du om boken? Var den läsvärd?

Ha en underbar kväll på Öland! Ser ut att vara strålande väder där med. Njut! :)

Related Posts with Thumbnails