lördag 3 juli 2010

SLUMP VANDRINGEN...


Denna bok har följt mig sen jag började på Terapeut utbildningen. Jag har 2 terminer kvar och gått 4 samt att jag även haft uppehåll ¹termin. Jag har så j....a svårt att ta mig igenom denna bok. Är det någon som har läst denna bok? Jag ska läsa den nu, men kan någon ge mig lite info om vilka dessa tre kvinnorna är och vad du fick för känsla av boken? Hur var fin analys efter att ha läst den?

Slump Vandringen av Majgull Axelsson.

Kram Oscar

Posted by ShoZu

1 kommentar:

Anna sa...

Jag har inte läst boken själv, men har hört talas om den. Att den är ganska tung och dyster. Har även förstått att det kan vara lite rörigt att förstå släktens sammansättning i boken. Sökte på boken på nätet nu och såg att det fanns en kort förklaring på familjebanden mellan dessa kvinnor på den här sidan.
http://www.bostream.nu/bokmarkt/bocker/slumpvandring.htm

Hoppas du lyckas ta dig igenom boken. Jag har själv haft tankar på att jag skulle vilja läsa den. Och skulle jag ta mig för att inhandla den som pocket inom kort och läsa den, så ger jag dig gärna min analys av boken. Men jag är mitt uppe i en annan bok för tillfället, "Mr tourette och jag", så det får bli därefter isådanafall. :)

Related Posts with Thumbnails