torsdag 5 mars 2009

TERAPI OCH SKOLA!

Jag har nu varit i skolan 4 dagar och idag var det terapi med gruppen. Det har verkligen varit en kanon vecka där jag upptäcker och upptäckt massor av saker med mig, men med glädje nu:) Känner mig glad och mottaglig till mina handlingar och möte mad andra personer som jag kommer att möta! KÄNNER MIG STARK!!

Imorgon ska jag på Kurs för Mia Törnblom och det ska bli sååååå spännande! Kul att kunna går detta nu när man befinner sig i en utveckling och öppet sinne.

Ledig hela helgen vilket känns skönt eftersom jag då kan plugga oc kanske reflektera till veckan som gått. Jag har även hemläxa från terapi:)
Jag ska uppmärksamma när jag kommer igång i mina känslor, skriva ner dem och sen "analysera" vad som får mig att komma igång i mina känslor. Är jag verkligen "arg"/ "sur" på personen jag har framför mig eller handlar min reaktion på något jag känner igen från min barndom, men reaktionen läggs på den jag har framför mig....hmmmm!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails