onsdag 30 september 2009

HEMMA!

Oj vad skönt att vara hemma igen:) Har varit igång hela dagen och det känns nu när man landat i soffan. Ska försöka stretcha lite och ta en dusch. Det var riktigt roligt att köra alla klasser idag och jag hade verkligen energi till varje klass. Fick min styrketräning innan sista klassen och jag behövde det hur konstigt det än låter. Min träning är en total avkoppling för mig där jag slipper tänka på en massa saker....kan bara vara fokuserad på min träning.

Imorgon ska jag till TV4 och köra 2 klasser.... sen är jag klar med klasser för resten av veckan.
Ska hinna köra min styrketräning imorgon kväll efter min terapi.
Längtar verkligen till terapin.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Älskling lilla jag saknar dig och din skönsjungande ...... röst på klasserna . Fantastikst roligt att se dig utvecklas genom åren från en liten osäker kille med första klassen du körde själv till en grabb med helt egen stil som bjuder på sig själv i alla vinklar man kan se eller inte se. hahahaJag håller dig högt och pushar iväg dig mot nya mål i framtiden. Alltid med värme /// Sats Silla :-)

Anonym sa...

Tack för dansklassen igår! Är alltid så himla kul och din energi smittar verkligen av sig! Man blir helt glad! Sa att du skulle ändra lite till nästa gång...jag har en hung up på madonna just nu. Skulle vara sjukt kul om du kunde lägga in lite Madonna! Bara en låt, snälla! Ses nästa onsdag! Sara

Related Posts with Thumbnails