tisdag 1 september 2009

RAMLÖSA ÄR DET BÄSTA SOM FINNS.

Min absolut favorit dryck!
Iskall och kolsyrad till tusen:)
Min tandläkare rekomenderade ramlösa för att sänka PH- Värdet i munnen..hehehe
Så den gör nytta oxå:) Men det måste vara Ramlösa orginal och inte tillsatser av blåbärsmak eller hallon.

Det har varit en lång dag idag och nu ska jag til och sova. Ska sätta klockan så jag får sova 8 timmar inatt. Behöver ta igen en massa sömn för att orka resten av veckan.
Denna helg som kommer blir det Les Mills Kvartaler och jag kommer vara i Stockholm. Skööönt!

1 kommentar:

Moi sa...

Ramlösa är helt ok... Men allra bäst är vårt egenkolsyrade suveränt goda brunnsvatten från brunnen bakom husknuten...! DET är riktigt gott!!

Och om man nu råkar tillhöra kategorin som tycker att det kan vara gott med lite smak ibland (dock inte sån där konstgjord...), så är det supergott med några apelsinskivor i glaset...!

Related Posts with Thumbnails