torsdag 10 september 2009

LAKTOS FRI K LATTE


Sitter på café och tar en smörgås och en latte. Snart upp till tandläkaren och göra lite rent i munnen:) Älskar att gå till tandläkaren.....låter helt knäppt, men så är det;) under denna vecka har jag upptäckt att jag inte klarar av att dricka mjölk och pasta så sa min mage ifrån. Har aldrig varit allergisk mot något, men nu är jag visst det:( Så laktosfri latte blir det och jag känner inget i magen. Några bra tips jag ska tänka på som laktos allergiker?????
kram Oscar

Posted by ShoZu

2 kommentarer:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

or ta sojja latte så får du oxå lite xtra protein! =) mjao!

gunsan sa...

Oscar! det låter inte alls knäppt att du tycker om att gå till tandläkaren, eller kanske jag ska säga, då är vi två :-), jag njuter i tandläkarstolen. Tänk att lägga sig ner och bara låta någon putsa och fixa.

Ha det gott!
Kram/Gun

Related Posts with Thumbnails