söndag 13 september 2009

SUPER SATURDAY PARTY


Vi befinner oss på Göta källaren efter en lång dag på conventet. Alla på fest humör efter att de har fått träna. Min bästa tjej kompisar och jag åkte hem till mig efter conventet och gjorde oss snygga:) Tjej kväll liksom ......hehehe. Därefter ner till Göta Källaren! Det var mycket folk där och jag började med en kall Ramlösa med citronskiva:) Sen blev det några till. Var rätt slut efter dagens alla händelser så jag gick hem och var hemma runt 24.00.

Var på World Class Nybroplan kl 08.00 och öppnade dörren för Afro utbildningen. Drog sen till The Academy Conventet som var i Stockholm och körde en Step Klass på eventet. Alla var sååå duktiga och en så energi det var hos alla:) Tack för att ni var med på klassen. kram Oscar

Posted by ShoZu

1 kommentar:

Jenny sa...

Tack själv för en fantastiskt rolig klass som onekligen väckte stepglädjen hos mig igen, som inte kört step på flera år! TACK! :)

Related Posts with Thumbnails