torsdag 3 juni 2010

NERVÖSSSSS....

Som mina vänner vet ... så har jag en viss kontrollbehov... Och i detta fall när det ska hända mig saker som jag inte vet vad det är som ska drabba mig som individ. I andra fall kan jag vara rätt cool med att inte alltid behöva veta allt som kommer att hända:)

Jag håller på att packa ner ombyte och dusch grejer. Jag ska packa i en annan påse 1 Sopsäck, Paket 3 liter plastpåsar, simglasögon och sååå vidare. Ska vara klar kl 13.30 hemma då Mackan ska komma hit. Blir helt stissig av bara tanken att det är 1 1/2 timme kvar då det ringer på dörren:)

Jag har förstått att detta kommer bara vara 1 1/2 timme totalt... sen ska jag juh på min gruppterapi och sen har jag Bodypump Kvartal ikväll 18.30. Ser fram emot det ikväll.... lyssnar lite extra på BODYPUMP musiken just nu.

Ses och hörs... ska försöka ta så många bilder idag som det är möjligt.... om inte annat så får andra ta bilder på mig:)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails