tisdag 7 april 2009

16 HANDLES

16 Handles har blivit en stor favorit för mig och Peter:) Eftersom vi alltid rååååkar gå förbi här så kan man inte bara gå som sagt förbi.

Inne i butiken finns det 16 olika smaker som själv får ta ifrån. Jag kommer in tar min bägare liten eller stor. Sen börjar man att dra i spakarna... Råkar alltid bli lite mer än vad jag faktiskt hade tänkt mig...hehehe. SÅÅÅ! när man är klar med de smaker man vill ha går man vidare fram mot kassan.....


Där finner man en hel disk med färdig skurna frukter av alla dess slag och går man framåt lite till så kommer man till godis delen. Allt detta kan man välja själv att ha i sin lilla bägare:) Man betalar efter vad bägaren väger...kan bli tungt!


Sen går man ut lycklig med sin bägare med massor av smaskig heter:)

Det bästa är att STARBUCKS ligger precis bredvid och jag är som tokig i STARBUCKS.
Visst är det praktiskt att slippa ta sig för långt till olika favoritställen:)
Vill man glömma diet för en stund....ÅK HIT!!!

BECAUSE YOU WORTH IT

Vet att det ligger ett hårt arbete med träning när jag kommer hem, men det har varit värt att svulla lite:) Nu blir det andra bullar hemma.....!!!

2 kommentarer:

Jessica Clarén sa...

hhaha min standard kommetar ju...
klart du är värd det älskling

puss

Terese sa...

Kör på! Snart är du hemma och sliter igen. Måste testa det glasstället nästa gång jag är i NY.

Related Posts with Thumbnails