torsdag 9 april 2009

HEMRESAN!


Nu har det gått 10 dagar och det dags att åka hem snart. Kl är snart 10.00 här i NY och vi ska iväg och träffa några vänner till Peter som han lärt känna här. Helgalen tjej har jag förstått det som, men otroligt trevlig och rolig:) Pratat med henne på SKYPE vi ett tillfälle.

Jag har packat ner allt jag hade med mig och lite inköpta T-Shirt.

Det är torsdag nu och jag kommer att landa imorgon fredag på morgonen.
Jag lyfter 17.20 och då är kl 23.20 typ i sverige. Så det tar ungefär 6-8 timmar hem.

ses hemma snart.

Kram
Oscar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har du väl landat!
Välkommen hem till våren !
Stockholm visar sig från sin allra vackraste sida idag så det är bara att ta för sig och njuta.

Oscar Nilsson sa...

Tack så mycket:)

Oscar

Related Posts with Thumbnails