torsdag 23 april 2009

MÄTNING NR 2!

Förra veckan mätte jag min fett procent. Nu är det gjort igen för att se hur det gått sen förra gången. Nu fuskade jag ganska rejält i helgen som varit och tryckte godis osv...
Först får ni se förra veckans mätning sen den jag tog idag.

Mina mått just nu 16 April:
Magen: 15,8 mm
Bröst: 7,5 mm
Triceps: 5,5 mm
Biceps: 2,8 mm

Omräkning från en tabell efter min ålder så har jag:
16,8% kroppsfett


Mina mått just nu 23 April:
Magen: 12,2 mm
Bröst: 7,3 mm
Triceps: 5 mm
Biceps: 3,8 mm

Omräkning från en tabell efter min ålder så har jag:
15,8 % kroppsfett

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK för i tisdags Oscar =) Det var kul att äntligen komma på din klass. Och du ääääär ju för rolig...måste ses snart igen =)

ps...kom ihåg att jag smiter in källarvägen på "festen" NÄR ÄR FESTEN? ;)

Puss å kramar
Sara

Related Posts with Thumbnails