tisdag 21 april 2009

MAT IDAG TISDAG!

Här är hela dagens mat som jag ska packa ner!
Mellanmål nr 1
Kesella som blandas med fun light
10 st sötmandlar
Lunch och Middag
Köttfärs 200g
1/2 Avocado
Grönsaker
1/2 dl Svart ris
Har köttfärsen separat så jag kan värma, det lättare med en kycklingfile att plocka upp från matlådan och värma, Köttfärsen ligger typ överallt i lådan:) Godare med varm köttfärs!
Mellanmål nr 2
3 msk Keso
1/2 Avocado
Efter träning så tar jag 1 proteindrink med 10 st cashewnötter.

Vatten flaskan är med också, ska se till att dricka mycket vatten idag. Alltid vatten i den:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din blogg är verkligen super inspirerande :)

Oscar Nilsson sa...

Tack snälla:) Vad glad jag blir. Hoppas jag kan fortsätta inspirera dig i fortsättningen oxå.

Ha det gott och tack igen.
MVH
Oscar

Related Posts with Thumbnails