tisdag 21 april 2009

LÅÅÅÅNG DAG!

Hann med allt som jag skulle göra idag:) Min planering följdes till prick och det var skönt eftersom allt föll sig naturligt. Den tiderna jag inte hade planerat han jag med att svara på mailen och ringa lite samtal osv.
Imorgon är en ny härlig dag med mat, träning och jobb.

Ska vara i Kista imorgon Onsdag och sitta på kontoret där runt 8.00/ 9.00. Ska göra klart Sommarschemat för World Class Nybroplan gruppträning.

10.00 ska jag till sveberg badrums inredning och se om badrumslampan är lagad...hmmmm!
Väntat sen januari:(

7.30 Frukost
8.00 Kista Kontoret
09.50 Åker till svedberg för att vara där när dom öppnar
10.30 Mellanmål
10.30 Kommer hinna tillbaka till kontoret i Kista till dess, Svedberg brukar gå rätt fort.
11.00 Sätta in schemat i World Class huvud dator och skickar till tryck
13.30 Lunch
16.30 Mellanmål
17.00 Styrketräna i World Class Värmdö
18.00 Dance klass i Värmdö
19.30 Middag
22.30 Kvällsmål sen sova

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Vilken lång dag du har och vilken tålmodig kund du är. det skulle vara jag det.
Har du något tips till mig, jag har fått ryggskott, just nu rör jag mig med stora smärtor för varje steg jag tar inom hemmets väggar, jag är inne på dag två.

Ha en bra dag!

Oscar Nilsson sa...

Hej!
Har du möjlighet att kunna ligga ner? eller smärtar det för mycket. Tala om för mig vad du inte kan göra just nu.
Det kan vara bra att hålla igång iaf. Men ge mig ditt tillstånd just nu.

MVH
Oscar

Anonym sa...

Hej Igen!
Tack för svar.
Sedan jag skrivit inlägget har jag tagit ett varmt bad och efter det så har det bara blivit bättre, så nu är jag nästan helt smärtfri, så nu kan jag göra dina rörelser igen och eftersom jag stannar hemma från jobbet imorgon så kan jag kolla på tv4 och se vad du har att bjuda på.
Kram!

Oscar Nilsson sa...

Jag är inte med på tv imorgon:) Jag kör klass för de anställda på TV4. Så jag är inte med på tv4 så man kan titta på mig. Träna på att spänna magen genom att sitta helt rak och spänna hela bålen. Statisk träning. Balansera på ett ben och håll balansen. Spänn magen samtidigt. Genom att hålla balansen så tränar du automatiskt höfter, magen som stabiliserar för att hålla dig upprätt. Det blir lite rahab. Snabba böjningar framåt är kanske inte att rekommendera nu:/

Ligg ner på magen och bara sug in magen mot ryggraden...som att få ett knytnävslag i magen. Spänn såpass mycket att du fortfarande kan andas. Håll igång lite lätt...stelheten kan förvärra ibland. Inge sitta på soffan och softa nu:) Ta en lugn promenad för att hålla ryggen och kroppen varm. Du känner själv att det känns bättre efter ett varmt bad? För att ryggen mjukats upp....håller ryggen varm med lätt promenad. Ta ett skönt bad igen imorgon kväll... se bara till att inte bli kall när du kommer upp. Hoppas du blir bättre i ryggen snart. Lycka till! Berätta för mig hur det gått.
MVH
Oscar

Related Posts with Thumbnails