torsdag 16 april 2009

MÄTNING!

Var hos Kiropraktorn idag och knäckte ryggen idag:) Det är skönt att få kroppen på plats igen. Det är bra att få hjälp med att sätta kroppen på plats igen eftersom det kommer hjälpa mig att få ut mer av styrketräningen. Efter knäckningen gjorde vi en fettmätning:)
Jag ska så småningom när jag hämtat mod att sätta ut bilder på före och efter.
Med träningen nu och maten så ska rutorna på magen fram, men det krävs hårt arbete och det kommer inte gratis. Så ska ni sätta igång med träningen så var beredd på att svettas och slita den timmen du ska träna. Gör det till 100% eller strunta i det helt.

Mina mått just nu 16 April:
Magen: 15,8 mm
Bröst: 7,5 mm
Triceps: 5,5 mm
Biceps: 2,8 mm

Omräkning fråm en tabell efter min ålder så har jag:
16,8% kroppsfett

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails