onsdag 13 oktober 2010

DRÖMMAR......

Det tog sin tid att få ner denna video....Kanske för att denna gång var det så lång video:)

Vad har du för drömmar?
Hur ska du gå tillväga för att uppnå dina drömmar?
Vad har du för hinder för att uppnå dessa drömmar?
Har du Natt drömmar och vad tänker du runt dessa drömmar?
Vad skulle en natt dröm ge för information om ditt liv?

Berätta gärna vad du har för drömmar.
En nattdröm kan vara mardröm eller en positiv dröm... kan denna dröm vägleda dig i ditt vakna tillstånd?

Gör din egna tolkning av ordet Dröm och det finns inga rätt eller fel idetta.
Vill du att flera ska se så lägger du in det i kommentarer och jag lägger ut den som ett inlägg. Vill du bara berätta för mig så mailar du till mig på: oscar@oscarnilsson.se





Videofilmen spelades in på eftermiddagen. Hade tyvärr inte utrymme på gymet att videofilma. Det var mycket folk på gymet... men det kommer en snutt imorgon:)

1 kommentar:

malin sa...

Idag är min tolkning av ordet "dröm" helt enkelt min verklighet.

Jag har fått mitt första jobbuppdrag inom den bransch jag velat arbeta inom sedan 10-15 år tillbaka.

Och ikväll går jag bara runt och nyper mig i armen för att vara säker på att det inte bara är - just en dröm.


Det är svårt att sätta ord på den oerhörda glädje jag känner inför att alla mina satsningar, all energi jag lagt ner nu håller på att löna sig. För att jag verkligen bestämde mig för vad jag ville göra och antog alla utmaningar i den riktningen.

Den 22:a januari ska jag äntligen vara sjukgymnast.

Related Posts with Thumbnails