söndag 10 oktober 2010

RESULTAT PÅ HÄSSELBYLOPPET 10 OKTOBER....

Nu har vi gjort hässelbyloppet 10 km. Det gick bra och det var skönt att ha löpare runt om sig som man kunde följa med och pressa sig själv lite mer än vanligt.
RESULTAT:
5 Km  19:47 minuter
10 Km 40:21
Jag hade som mål att komma ner på 40 minuter...inte helt där, men jag är nöjd eftersom jag knappade in nästan 2 minuter från när jag sprang 10 km förra veckan.
Nu är det sååå bra när man är på tävlingar som dessa... då får man nya lopp som man kan springa:)
Så nästa helg är det lopp igen:)

16 Oktober Bålstad Halvmaran 20 km
17 Oktober Hellasloppet 10 km
Så jag och Bea ska nog se till att anmäla oss till dessa två nästa helg:)
Lika bra man ligger på nu och sen får det träning inför Vasaloppet:) Så kanske ni kommer att se mig rullandes på ett par rullskidor inom kort....:)




















































Här kommer Bea in till mål.....

1 kommentar:

Ingbritt sa...

Bravo Oscar, minns när du körde "Lilla Vasaloppet" och nu planerar du för stora!!!!

Related Posts with Thumbnails