lördag 30 oktober 2010

MITT I KURSEN.....


Fina fröken Clarén kom till kursen idag:)
Hon hade gått första delen vid tidigare tillfälle och nu går hon klart utbildningen...


Jonas Nordin, Cecilia Östman, Jessica Clarén och jag går The Academy utbildning som heter Functional moves. En otroligt bra kurs och koncept. Ett koncept som verkligen kommer att hjälpa såååå många med grundläggande problem som knä ont, Spänningar rygg och nacke, Svagheter som begränsar att utföra vardagliga aktiviteter. Tanken bakom det hela kommer jag att använda på olika sätt och som jag även kan ta med på andra koncept för att uppnå det maximala i utförande av övningar eller rörelser.

Min kropp känns så balanserad och jag känner hur kroppen bara välkomnar alla rörelser/ övningar. Hela kroppen samarbetar tillsammans och jag känner en harmoni i kroppen. Känns som kroppen öppnar upp sig och ger en genomströmning. Mycket som är nytt för kroppen och kroppen reagerar på detta, i början är det en trötthet, men efteråt är det som en lång massage.  Tack Magnus och Kicki:)

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails