fredag 22 oktober 2010

BÄR BUFFE I BUTIKEN.......



Till min förtjusning hittade jag lösvikt på bär:) Som en buffe av bär som man själv kunde välja hur mycket men ville ha och vilka sorter. Man kunde mixa ihop eller köpa separat. Önskar att jag hade en sån fryslåda hemma med massor av bär.......

Idag hade jag en PT kund på morgonen och sen drog jag iväg till TV4 och hade Muskelklass. Jag han träna innan klassen, vilket var otroligt skönt.
Stannade kvar på TV 4 då jag skulle träffa en ny ev PT kund... som efter mötet resulterade till att hon köpte timmar.... så nu blir det hårdkörning från och med Tisdag. Kuuuuul!

Hämtade upp Peters brorsbarn idag på skolan och dagis och umgicks halva dagen... så mysigt......
Sen ringde min brorsdotter 7 år och frågade om hon fick komma hem till mig och Peter och sova över.
Hon ringde själv och frågade för första gången och självklart får hon inget nej av mig.
Så imorgon ska hon och jag mysa hela dagen lång och sen ska hon sova över....... längtar så just nu:)

Känns som allt är på banan...
Ska sätta upp lite lappar i olika matvarubutiker om att jag söker en klient. Måste ha en klient att jobba med från och med nu och fram till sommaren. det är en del av uppgifterna som jag måste ha på skolan. 20 ggr med reducerat pris.

3 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

En bärbuffé lät ju inte helt fel. Själv har jag hallonbuffé i frysen, och i år var skörden stor, så den kommer och räcka länge ;)

Ha en underbar helg min gamle vän. Kram Pirre

Anna sa...

Vilken tur de barnen har som har er som verkar vara så goa människor! Låter urmysigt med en dag på "tu man hand" för er, ha det så bra!
Kram!

hollywooddivan sa...

Jag söker PT! Vilket gym skulle jag få gå till om jag vill ha hjälp av just dig?

hundratioprocentig@hotmail.com

Related Posts with Thumbnails