måndag 4 oktober 2010

COACHING PROGRAMMET.....

Ser verkligen fram emot att går kursen på Onsdag och Torsdag. Det kommer att vara två långa dagar med en blandning av Teori och praktiskt. Vi kommer att vara på Bosön dessa dagar.
Älskar utbildningar som börjar med fika samtidigt som man får en presentation av utbildningsplanen och några uppvärmnings övningar.

Sen ser det ut så här:
Coachingens fundament: Vad är coaching? teori
Coachrelationer: förtroende och närhet
LUNCH
Effektiv samtalsträning: Coachövning
Effektiv samtalsträning: Democoaching
FIKA
Effektiv samtalsträning: Föreläsning, Coachövning


Nu blev det Booty Express med 21 st vilket var otroligt roligt. Sen passade jag på att springa 9 km på Djurgården vilket var otroligt skönt. Man verkligen känner höst vinden som svalkar och ger energi. Jag är lite som Jessica Clarén. Vi två gillar nog mer när det är svalt och skönt. Sommaren är skönt i sig, men inte när det blir så varmt så man inte vet vart man ska ta vägen. Så jag får så mycket mer luft och kraft när det är kalare ute och allt går av bara sig självt.

Bodypumpen hade jag massor av energi kvar och det var mycket folk på den klassen oxå...tror mig att det var 15 stycken. Så den klassen ska jag fylla upp:) Hoppas ni kommer tillbaka alla som var med där ikväll.

Skickar ut en ny videoblogg imorgon bitti. Kommer att ha klass kl 07.15 på TV4 så jag ska nog kunna skicka ivär en video innan klassen.
sov gott alla där ute.



Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails