onsdag 13 oktober 2010

BÅLSTA HALVMARATON....

16 Oktober är det dags igen att springa. Foten känns mycket bättre nu. Har tränat balans, smidighet och stimulerat ryggen efter att varit hos kiropraktorn Jimmie Antman



Jag håller på att ladda för fullt och ser till att äta bra med mat. Hoppas det sak hjälpa en del och jag ska sova ut nu. Har inga fler tidiga mornar denna vecka:) Hoppas det kommer gå bra i helgen. Denna gången har jag inga ref hur det kommer att gå, men det bästa är att det är 3 varav samma bana. Detta gör att jag kan känna av hur mycket energi  jag kan lägga på varv 2 och 3. jag ska göra mitt yttersta och jag ska pressa mig. Det finns inte att jag ska ha krafter kvar efter loppet. den ska jag använda på löpningen. Hässleby loppet kunde jag ha laddat på lite tidigare och kanske kommit in på bättre tid.... så nu är det allt i slutet på loppet.

Sov gott...... och dröm, dröm, dröm...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails