söndag 3 oktober 2010

3 OKTOBER FÖRSTA SIMTRÄNINGEN:)



Nu har jag genomför den första träningen. Känner att det kommer att vara tufft, men det ska gå.
Ni kan följa en del av träningen hör i klippet:) Det var roligt som bara den och att ha en tränare som körde med en. Behöver verkligen detta för att kunna pressa mig till det yttersta. Jag märket att mitt psyke för detta är starkt och jag säger hela tiden till mig själv att fortsätta...fortsätta och åter fortsätta. Hur mycket min kropp skriker att lägga av så ska jag bara fortsätta. Mjölksyra i benen och tunga armar efter ett tag, men jag klarade mig igenom 60 minuter träning.

På Söndag 10 Oktober så springer jag Hässelbyloppet som är på 10 km och då ska det vara under 40 minuter. Kommer att springa lite under veckan och känna på löpet igen... sen på kvällen är det simträning igen.. så det blir lite som ett treathlon..hehehe!

SÅ 20011 blir:
Lidingö Triathlon
Vasaloppet 90km
Vätternrundan 300km
Lidingöloppet 30 km
Vansbrosimning 3 km

Är nu med i ett triathlon lag som jag inte träffat ännu, men det kommer:)
På onsdag börjar jag idrottcoachprogrammet på Bosön och är klar i December. Omfattar 60 timmar så man går 2 dagar i stöten och sen uppehåll någon vecka. Blir sen Diplomerad Coachutbildad med inriktning Idrott. Ska bli jättespännande! Ska kunna hjälpa idrottsutövare med att uppnå sina mål i sin idrott, men något jag verkligen har användning av när jag kr med mina PT-Kunder.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails